Váš prohlížeč není podporovaný - stránky se nemusí zobrazit správně. Použijte podporovaný prohlížeč.

jarapalec

Oblíbená alba

Alba, která má jarapalec v oblíbených

111 fotek, letos v květnu, 59 zobrazení, přidat komentář
352 fotek, letos v květnu, 213 zobrazení, přidat komentář
30 fotek, 6.5.2018, 21 zobrazení, 2 komentáře | architektura, cestování, dokumenty, krajina, ostatní
Třetí a poslední zastávkou našeho nedělního výletu byl zámek Schönwald u Jinošova a pak obec Hluboké, kde je nejmenší evangelický hřbitov v České republice a pak jsme zašli na kávu do Svatojakubského pivovaru. Bohužel zámek Schönwald není přístupný, takže se fotilo jen přes bránu.
23 fotek, 3.5.2018, 18 zobrazení, 1 komentář
133 fotek, letos v dubnu, 28 zobrazení, přidat komentář
81 fotek, letos v dubnu, 40 zobrazení, 1 komentář
114 fotek, 30.4.2018, 54 zobrazení, přidat komentář
27 fotek, 27.4.2018, 104 zobrazení, 8 komentářů | krajina, příroda, zvířata
51 fotek, letos v dubnu, 23 zobrazení, přidat komentář | kultura
Malá připomínka historie brněnské bluegrass a C&W scény v některých artefaktech a popiscích.
Vzpomínka na činoost "Country a folka studia" v sedmdesátých letech minulého století a iniciativě a organizaci koncertů a dalších akcí a připomínka aktivit pánů Jiřího Dobrovolného, Romana Mikuláška, Ladislava Kozlovského a mnoha dalších.
16 fotek, 24.4.2018, 18 zobrazení, 2 komentáře
85 fotek, 26.4.2018, 7 zobrazení, 1 komentář
38 fotek, 24.4.2018, 58 zobrazení, 2 komentáře
18 fotek, 24.4.2018, 383 zobrazení, 2 komentáře
90 fotek, letos v dubnu, 101 zobrazení, 1 komentář | příroda
PÁTEK. LONI JSEM NEBYL. LETOS JEDU SÁM. VYSTUPUJI V NÁMĚŠTI A JDU PŘES SEDLEC PŘÍMO NA KANČÍ LOUKU. NIKDE NIKDO. MYSLEL JSEM, ŽE ZDE NĚKDO BUDE. NEVADÍ. NATÁHNU PLACHTU POD SMRKY. NACHYSTÁM TROCHU DROBNÉHO ROŠTÍ, KDYBY PRŠELO A DÁVÁM HO POD IGELIT K ROZŠŤÍPANÝM POLENŮM. SÁM SI DĚLÁM MALÝ OHNÍČEK POD SMRKY. TROŠKU BOUŘÍ, SPADNE PÁR KAPEK. JDU TEDY SPÁT.
SOBOTA. RÁNO VSTANU A PO SNÍDANI SE VYDÁVÁM S PYTLEM PROTI PROUDU SBÍRAT ODPADKY PODLE INDIVIDUÁLNÍHO PLÁNU. U SKÁLY POD KOBROU MÁM ASI ČTVRT PYTLE PŘEVÁŽNĚ PLECHOVEK. ŠKRÁBU SE PO SKALNÍM SUŤOVISKU K JIMÁRNĚ. NAHLÉDNU DOVNITŘ. VŠE V POŘÁDKU. DOKONČÍM VÝSTUP A JDU DÁL AŽ SEDLECKÉMU HRADU. OD HRADU SE VYDÁM K SILVERCE. JE NÁDHERNÉ SLUNEČNÉ POČASÍ A MÁM ŽÍZEŇ. MUSÍM JEŠTĚ ODNÉST ODPADKY KE ŠPALÍČKU. KE GLORIETU JDU LESEM, NE JAKO OBVYKLE PO OKRAJI KAŇONU. SU OPĚT NA KANČÁRNĚ. BERU FLAŠKU A JDU SE PODÍVAT KE STUDÁNCE. TEČE. LITR ZA PĚT MINUT. DOLE VIDÍM PŘIJÍŽDĚT VOZY. DROBEK S MLOKEM VYKLÁDAJÍ BÁGLY SBĚRAČŮ, KTEŘÍ PO ODLOŽENÍ PYTLŮ PŘÍJDOU NA KANČÁRNU. SCHCHÁZÍM K ŘECE A VŠICHNI TŘI PŘENÁŠÍME BYTOŽINU NA PRAVÝ BŘEH. POSLEDNÍ DROBNOSTI A MLOKOVA LÁHEV S MERUŇKOVICÍ. OKOŠTUJEM A MLOK UKLÁDÁ LÁHEV DO IGELITKY. TAK. JSME NA DRUHÉM BŘEHU SE VŠÍM VŠUDY. ALE CO TO? STALA SE NEHODA. DĚRAVÁ IGELITKA A MERUŇKOVICE SKONČILA VE VLNÁCH OSLAVKY. POKOUŠÍME SE JI CHVÍLI HLEDAT. LEČ MARNĚ. PROHLAŠUJEME JI ZA OBĚŤ ŘECE. POMALU SE ZAČÍNAJÍ SCHÁZET SBĚRAČI. POSTUPNĚ SE VÍTÁM S KAMARÁDY. CHYSTÁ SE DŘEVO NA OHEŇ. TÉMĚŘ LETNÍ ODPOLEDNE. ÚČASTNÍCI OD NEJMENŠÍCH AŽ PO UŽ DLOUHO DOSPĚLÉ. MUZIKANTI UŽ ROZEZNĚLI SVÉ NÁSTROJE A HLASY. SE SETMĚNÍM SE PŘESOUVÁME K VLAJKOVNÍKU A PIETNÍ CHVILCE ZA PUPÍKA. ZAŽEHNEME SVÍCE. DROBEK PRONESE VZPOMÍNKOVOU ŘEČ A STRVÁME V MINUTCE TICHA. A OPĚT SE VRACÍME K UŽITKOVÉMU OHNI, NAD KTERÝM SE VZNÁŠÍ VŮNĚ RŮZNÝCH OPÉKANÝCH UZENIN PŘI PĚKNÝCH TRAMPSKÝCH MELODIÍCH. JDU SPÁT PO PŮLNOCI.
NEDĚLE. NOC BYLA , STEJNĚ JAKO VČERA POMĚRNĚ TEPLÁ. SBALÍM SE A JDU K UŽITKÁČI KE KAMARÁDŮM, POSNÍDÁM A JEŠTĚ POTLACHÁME. POSTUPNĚ SE ROZCHÁZÍME. I JÁ VYRÁŽÍM OKOLO GLORIETU K UMÍRAJDĚ A OKOLO ŘEKY. PŘED VLASÁKEM BRODÍM, ABYCH SI ZKRÁTIL CESTU A NEMUSEL AŽ PŘES LÁVKU. PŘICHÁZÍM K TRATI A JDU PŘES MOST AŽ DO NÁMĚŠTĚ. MÁM PŮLHODINKU FÓRA, TAK SE ZASTAVÍM VE "SKLEŇÁKU". STIHNU AKORÁT POLÉVKU A BEZOVOU SODOVKU A MUSÍM VALIT NA NÁDRAŽÍ. VEJDU DO UŽ ZDE STOJÍCÍHO MOTORÁKU, KDE SEDÍ STANÍK S KŘÍŽÁKEM, KTEŘÍ VYŠLI POZDĚJI NEŽ JÁ. KŘÍŽÁK VYSTOUPÍ VE STŘELICÍC A JÁ SE STANÍKEM VYSTUPUJEME NA "ROLI NA PÁTÉM". JÁ UŽ SÁM PŘESTUPUJI NA RYCHLÍK A VE ČTYŘI ODPOLEDNE SU DOMA. AKCE SE VYDAŘILA, VČETNĚ TÉMĚŘ LETNÍHO POČASÍ. SPOJILI JSME PŘÍJEMNÉ S UŽITEČNÝM. AHOJ PŘÍŠTĚ.
46 fotek, jaro, 665 zobrazení, 4 komentáře
34 fotek, 21.4.2018, 33 zobrazení, 1 komentář
30 fotek, 18.4.2018, 96 zobrazení, přidat komentář

Rajce.net je největší česká sociální síť
zaměřená na sdílení fotografií a videí.

Nabízí neomezený prostor zdarma, snadnou a rychlou výrobu fotoknih i jiných fotoproduktů.